Aktualności

Aktualności dotyczące SpOSW w Tarnowskich Górach

Wycieczka do Bełchatowa

W dniu 16.05.2017 r. klasy ZSZ odwiedziły Muzeum "Giganty Mocy" i zaplecze Elektrowni Bełchatów: zobacz zdjęcia na szkolnym Facebook

Wyjazd do Benediktbeuern.

W pierwszych dniach maja (4 - 8) część naszych wychowanków dołączyło się do wyjazdu klasy I liceum do małej miejscowości w Niemczech - Benediktbeuern. Obok zwiedzania zamku Neuschwanstein, klasztoru pocysterskiego w samym Benediktbeuern były i próby w wiosłowaniu na jeziorze Kochelsee oraz przejście ścieżką edukacyjną przez torfowisko.

Wyjazd do Krakowa

W niedzielę 19 marca grupa młodzieży i dorosłych z SOSW, w tym wychowankowie naszego internatu, odwiedziła Kraków. Byliśmy na Mszy świętej  w sanktuarium Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach. Następnie w salezjańskim seminarium duchownym "łosiówce" oglądaliśmy misterium Męki Pańskiej, przygotowane przez kleryków. Było to poruszające i głębokie przeżycie. Kolejnym punktem niedzielnej wizyty w Królewskim Mieście było zwiedzanie krakowskiego Rynku. Czas minął bardzo intensywnie i szybko. I, co najważniejsze, nie zabrakło salezjańskiej radości!

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z naszej wycieczki: Kraków - wyjazd na Misterium Męki Pańskiej

Wyjazd do Krakowa na Misterium Męki Pańskiej

Wyjazd Do Rusinowic i Bruśka

We wspomnienie Piątki Poznańskiej udaliśmy się do ośrodka rehabilitacji w Rusinowicach. Tam po raz kolejny wystawiliśmy nasze przedstawienie pt. "Bez korzeni nie ma skrzydeł." Po gorącym przyjęciu udaliśmy się w drogę powrotną. I tu jeszcze jedna niespodzianka. Na zaproszenie rodziców Piotrka zatrzymaliśmy się w pięknej miejscowości Brusiek, gdzie przy ognisku mogliśmy spędzić miłe chwile.

Wyjazd na Misterium Męki Pańskiej

1 marca dość duża grupa wychowanków dołączyła do wycieczki organizowanej przez ks. Adama Piaskowskiego. Naszym celem był Kraków. Na początku odwiedziliśmy sanktuarium św. Brata Alberta "Ecce Homo", gdzie uczestniczyliśmy w Eucharystii. Następnie udaliśmy się do Seminarium Salezjańskiego by przeżyć Misterium Męki Pańskiej. A po pysznym obiedzie był czas także na spacer po Krakowie. Więcej szczegółów i relacji zdjęciowych można zobaczyć na Facebooku Oratorium TG https://www.facebook.com/OratoriumTG/posts/3026262507405855